вівторок, 19 червня 2012 р.

Коровайчина


Альбом "Коломийки", 2003

Коровайчина
Слова: Р. Кріль

На високій полонині
Корова з телятьом,
І м ще й дівку не засватав -
Вже мя кличуть зятьом.

Ой у гаю не рубаю -
Най горішки родить.
А дівчину заручинєм -
Най здорова ходить.

А в дівчини заручини,
А в дівчини двоє
Отаке-то наробили
Старостоньки мої.


Ми ходіли над рікою,
Посиділи під вербою,
Повертатись не хотіли -
Так і зникли за горою.

Коли в риці не водиці -
Я би не чалапав.
Коли любка не хороша -
Я б жи їй не сватав.

А в дівчини заручини,
А в дівчини двоє
Ой таке-то наробили
Старостоньки мої.


Хтіла дівка зчарувати -
Я вертався з весілля.
Так ми все це задовбало -
Не подіяло зілля.

Добре тому дружбувати,
Що є в нього мати,
Бо го буде на віночки
Раненько збуджати:

"Устань дружбо,
Да йди на віночки.
Най не сидять за столиком
Сумненькі дівочки".

Ой піду я на коровай,
На коровайчину -
Приведу я з короваю
Молоду дівчину.

Немає коментарів:

Дописати коментар