вівторок, 19 червня 2012 р.

Ой, видиться


Альбом "Коломийки", 2003

Ой, видиться
Слова: Р. Кріль

Ой, видиться, що хмариться,
Дощик покропляє,
Ой, видиться, що зукоса
Мила поглядає,

Ой, видиться що сердиться
Миленька на мене,
А як гляну - серце в'яне
В неї та і в мене.

Розмовив каміння,
Розмовив би воду,
Та не годен розмовити
Дівчину молоду.


Курилася дороженька,
Курилася курно,
Гнівалася та й на мене
Моя мила дурно.

Ой, що ти ся моя мила
Люде не спитаєш,
Та що ти ся за марну річ
На мене гніваєш.

Та у мене у городі
Тихо, серце, вийди, (?)
Через тебе, біла дівка,
Всі на мя сердиті.


Пане-брате, товаришу,
Сказилася дівка,
Щось не хоче говорити
Ще від понеділка.

Коло млина яворина,
На березі гречка,
Та й на мене не зачіпай -
Буде суперечка!

А що було полем -
Тепер облогами,
А що було любо-мило,
Тепер ворогами.


Ой то було постояти,
Та й поговорити,
А тепер ци на ...ку
Тяжко подивити.

Похилився дуб на дуба,
А явір на явір -
Ти не моя дівчинонька,
Я не твій кавалєр!

Уступай ся барвіночку,
На тя не толочу,
Не люби ми біла дівка,
Бо я тя не хочу.

Немає коментарів:

Дописати коментар