четвер, 11 лютого 2010 р.

"Час" Тома Вейтса

Коли я почав шукати "ВКонтакті" невідомі мені пісні "Очеретяного Кота", то однією з незнайомих пісень які мене вразили була пісня "Час". Правду кажучи мене спершу вразив не зміст, а швидше соліст - я вже звик до того що Роман Кріль віддає голосову партію Володимиру Войчишину чи Миколі Доляку, але бас? Хто це може бути?

Виявилося що це голос Анатолія Секретарьова - вчителя "Котів". Це відкриття спонукало мене на пошуки інших прикладів їх спільної творчості, але до цієї теми я збираюся повернутися пізніше.


А. Секретарьов, гурт "Очеретяний кіт".
Аранжування – Володимир Войчишин.
Демо-запис, початок 2008 р.


Час
Варіація на музику і тему пісні Т. Вейтса "Time"
Слова - О. Лакомов, А. Секретарьов


Поспішаю до тебе і знов не встигаю,
хоч і вдалим був, начебто, старт.
Не повзу, але чую, як сили втрачаю,
роздаю по дорозі свій скарб.

Час застиг, - час від часу і він спочиває.
А коли далі плисти, - він знає.
Птах сидить на старій черешні,
незнайомий птах, нетутешній.

Це час, час, час.
Час, час.
Час у твоєї любові.
Час, час, час.

2008.

А ось що пише А. Секретарьов про творчість Тома Вейтса:

"...Тут нужно заметить, что вообще-то я слабо представляю себе состояние современного песенного дела. Но сейчас меня это заинтересовало, и я буду потихоньку углублять свои знания. Вот и сегодня я решил познакомиться с образом жизни Тома Вейтса, одного из близких мне авторов-исполнителей. Так вот, оказалось, что этот человек живет в американской глубинке с женой и тремя детьми, редко выбирается "на люди" и не употребляет алкоголя уже 15 лет. На первый взгляд, трудно увязать такой модус вивенди с разнообразием его репертуара (как в музыке, так и в текстах), с явной шокинговой, алкогольно-приблатнененной доминантой. Но если подумать, то где, как не в глубинке, где все люди более на виду, чем в мегаполисе, лучше наблюдать весь широкий спектр людских характеров и доль. К тому же в глубинке лучше просматривается индивидуальность, личностность характера, в то время как в мегаполисе сильнее срабатывает типизация, превращающая героя-личность в героя-персону (например в московского алкоголика богемного типа. т.н. "митька"). Позволю себе в качестве "личностной" альтернативы привести героя собственной, "глубинковой" песни "Мой друг - алкоголик".

("Мой друг - алкоголик" буде темою наступного допису)

2 коментарі:

  1. Дуже цікавий допис !!!
    Дійсно, голос яскравий ... не зважаючи на бас , м"ягкий і чуттєвий . Можчиво через настрій пісні. Взагалі хороша робота ... музика, слова , голос ... все мені до душі.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити