вівторок, 14 вересня 2010 р.

(Жвавий) Легінь - радіо-версія

Пісня "Легінь" - чемпіон по кількості записів. Її історія починається з альбому "Бурса" (1998), в альбомі "Коломийки" записані одразу дві версії - "Легінь" та "Жвавий легінь". Крім того існує версія 2009-го року, а також версія з фестивалю "Країна мрій - 2005", яку я б назвав "Шалений Легінь".

Сьогодні додамо до цього списку радіо-версію пісні.


Легінь (радіо-версія)

Легінь

А я легінь молоденький,
Не боюся битки.
Да на мені порубали
Сорочку до нитки.

А я легінь молоденький
Лишень до розбою.
А як вийду на вулицю –
Куряти ся бою.

Віддавайся біла дівка,
Бо я не паную,
Бо я собі цього літа
Самий помандрую.

Ой самий я помандрую,
Саменький-саменький,
Бо вже мені біла дівка
Світ не веселенький.

"Шалений" легінь з "Країни мрій" (разом із піснею "Темна нічка"):


Легінь (радіо-версія)

"Ліричний" Легінь з альбому "Коломийки":


Легінь, альбом "Коломийки", 2002

Жвавий легінь з альбому "Коломийки":


Жвавий легінь, альбом "Коломийки", 2002

Найсучашніший "Легінь", версія 2009 року в аранжуванні Володимира Войчишина:


Легінь, Volodya Version, 2009

Найстаріший, бурсацький "Легінь":


Легінь, альбом "Бурса", 1998

Немає коментарів:

Дописати коментар