середу, 2 грудня 2009 р.

Табу

Всі ми іноді бачимо деякі паранойні забабони чи то з старих часів чи то як прояв старечного маразматизму у поєднанні з якимось ще вадами чи навпаки корисними рисами мозкової активношті :) Копав я на браму ямки для стовбів саме на перетині літнього ти зимового часу, як казав Т.Секретарьов - це своєрідні ворота у новий період, тому означити контакт для подальшого руху треба-----Відволіктися від зимнього трансу, почухати різні місця і налагодитися на весняні арбайтени(я приблизно цитую).. я собі копаю , а якась бабуся нашого села (Демидівка) мені й гнєвно рече, що йо... і т.д. нєхарашо. Чи спрацювала психосоматика чи її гон та посил так би мовити наробив мені шкоди я не знаю.. але пісню різним формам табу я присвятив..

***кадастровий номер дається на хату у кадастровім бюро при приватизації і виписуванні державного акту на майно.. ще пару років тому в чергах і маячні подолання бюрократичних перепонів при оформленні землі і т.п. люди втрачали свідомість, сходили з глузду і їли слимаків (це образно кажучи)

**** Бузина як Шанхай - в це порівняння я і сам не в"їхав і коли була в нас змістовна суперечка з В.Войчишиним пояснив йому цей прийом як тавтологічну філософію створення патерна не подоланної задачі... Хтось шось поняв?

патерн це запозичене слово з нлп, у данному контексті своєрідна модель, чи алгоритм, правило дотримання якого дає загальний баланс подій та відчуттів у бажаному чи хорошому стані... далі дєбрі філософії, що є добро і гарне, чи доброчесність можлива, ми стартанемо від Сократа і дійдемо приблизно до воєвиявлення тіпа Зарат Устри і Нітше в цілому, а я непогано ставлюся до жінок думаю ці тексти (недосконалі треба сказати чесно) треба сприймати емоційно, на рівні "єсть контакт", "нема контакту", семантично, метафорична, орфоепічна та лексична вершина доступна лише небагатьом (наприклад Бродський чи Фрост) а вооще я видєлуюсь, мягко кажучи.. книжки треба читати

а взагалі початок 2 куплету сумнівний тим не менш... бабченятко суне вгору млин уваги димом дме у муку трощить повірьям шанс на діло добре
по життю вертаєшся у свій надибаний китай...
китай у значенні піднебесної... відокремлення від решти світу ну і таке... хоча може і інакше тлумачення ви знайдете :))

ще мені здається, що сам вислів "бабченятко", це не зневага а скоріш, таке розповсюджене ..поняття як " про всяк випадок"...дуже вона гнівалася з приводу моєї праці... не можна каже працювати..." а я хоч і не забобонний (здається) все ж вважаю що де які а може всі жінки трохи відьми,тоб то зочей чи іншу програмулю диструктивну(зчарувати) "запустити" вони можуть... І серед антивірусів, які пропонує "народна медецина" це є принцип, що все це фігня і дурні забобони, як що ти віриш що то фігня то тебе вон і чипатиме...тому ти зводиш все на "дитячу" форму "бабченятко" от тільки Кашпіровський долав майже всі рівні захисту, одного разу випадково перед дзеркалом, нєхарашо подивився на себе... і перестав в себе вірити ...діла стали гірше...це легенда.. обережно перед дзеркалами :))))

Немає коментарів:

Дописати коментар