неділю, 6 грудня 2009 р.

Піфагор

справа не в містичному походженні чисел чи щось подібне, три образа на перевагу Секретарьовським шляхтичу та орачу, .. Раціо та дві стихії 1. полювання-агресивний пошук чи щось таке.. я сам ще не второпав, 2. мандрівка-емоційний контакт (можливо жіночий початок-але і він необхідний мені здається) все це присутнє в нас але я розділив на першу частину, раціо сам по собі -тоска - схема передбаченість і мисливець, жертвою якого мусить бути шляхтич, замовне вбивство. ... у другій частині це троє товарищів їх об"єднання це продуктивний союз .. підкреслений він спалахами і т.п. тобто життя у подібних ситуаціях, в самій продуктивній фазі...принаймні я так думаю Просто іноді мені кажуть пацани , що неясно про шо пісні... а я їм кажу хлопці подивіться Грінуея "Данте " Пекло" от там йде розбір семантичний, удєлатись можна.. треба знати багато додаткової інфи, тоб то треба мати кодекі ,що би приєднатися до відчуттів та змісту... В Піфагорі все простіше

Немає коментарів:

Дописати коментар