вівторок, 6 червня 2006 р.

Обговорення Очеретяного Кота на "Домівці"

http://forum.domivka.net/archive/index.php/t-4346.html

Funksta

Взяв я цю музику від учасників гурту Очеретяний Кіт.
В мегабайтах я не рахував, але маю пісень тридцять їхніх. В основному це коломийки та чумацькі пісні. Плюс ще декілька нових пісень. Як поділитися своєю колекцією - незнаю, можливо висилати по треково через пошту, а якщо хтось знаходиться в Києві то можна і записати. А взагалі доволі часто їх треки крутять на Радіо Київ 98FM.

fofka
Мені ЩАСТЯ привалило!
п'ятниця, 13 січня 2006.
Вечорниці в музеї Гончара.
до болю знайомий хлопець в до болю знайомому капелюсі...
де я його міг бачити...
ааааа! та це ж барабанщик/перкуссіоніст "Кота"
Підійшов, познайомився, пожалівся на те, що музику їхню дуже важко дістати.
Володя (так його звати) подарував їхній диск "Мандрівка в Косаківку", "домашній, такий", як він сказав альбомичик.
Слухаю і насолоджуюсь!

joj

Так, що я про котів знаю.
Ну, найперше, я сам з Вінниці - рідного міста котів. Знаю їх в лице, правда вони мене ні. Бачив їх на Мазепі Фест 2004, на Труханівському острові, в Вінниці на фестивалі (не памятаю як називається). Сестричка чула їх в Шешорах.
Чув інтервю Вови Войчишина (грає на гітарі, часом буває помічений у Віннці на лісопеті) в програмі УРНР "Український рок-н-рол" на радіо Промінь з Ольгою Смоляр. Саме там взнав, що Вова товаришує з Ярмолою з Гайдамаків. Це було відкриття і сильно мене вразило, бо до творчості Гайдамаків відношуся з величезним захопленням і повагою. Недавно дійшли до мене слухи, що Вова одружився і на його весіллі в вінницькому турклубі "Меркурій" Гайдамаки дали джазу.
Пісні виконує переважно Роман Кріль. Ходять слухи, що людина неприємна і пихата, але хто ж тим слухам буде вірити, я особисто з ним не знайомий, а лише опосередковано. Голос у нього класний. Можливо, більше за пісні мені подобається як він озвучує передачу "Лабіринтами вулиць" на радіо "Київ" - 98 фм. В кого буде можливість - раджу послухати.

joj

Оце мав щастя їхати з цими людьми до Криму в 2004 році. Одна дівчина, як видно з фотки, грає на домбрі, інша на скрипоці. Вони грають в ОК. Ще поруч хлопець і дівчина. Не знаю ким їх назвати співаками чи акторами. Але в цьому складі проект називався Хутір. Подальша доля хуторян залишається в тумані, а коти нявкають і досі :)

joj
06.06.2006
На радіо Київ в програмі етнічої музики варган були ОК, але я застав лише останні 5 хвилин. Передачу веде лідер Пропала Грамоти, відомий нам з Етноеволюції. Були присутні Роман, Володя Войчишин та з Сашко Демфяаненко з Гайдамаків. Хвалили фестиваль в Шешорах та поставили пісеньку Простір. Її автор - Анатолій Секретарьов з Вінниці

Немає коментарів:

Дописати коментар